Monday 3 December 2012

Kesian MinHo SHINee

Assalamualaikum,


I baru ja beli Majalah Klik tadi. And cover story dia pasal Sulli f(X). Pelakon To The Beautiful You tu. 

Then, lepas balik. I terus grab majalh tu dan baca. Guess what ? kesian aku baca satu artikel ni. Meh aku copy paste.

IDEAL
Siapa sangka, sulli dalam diam rupanya mendambakan Kwanghee ( ZE:A ). Hal tersebut telah didedahkan sendiri olehnya sewaktu ditemu ramah media di Korea. Menurut Sulli, dia memilih Kwanghee kerana dia suka lelaki yang kelakar. " Kwanghee merupakan lelaki yang ideal untuk saya. " tambahnya. Kenyataan Sulli tu telah mendapat maklum balas dari MinHo. Ahli SHINee tu berharap sangat lelaki ideal pilihan Sulli adalah dirinya. Namun, di akur dengan pilihan Sulli tu " Saya harap saya adalah lelaki ideal pilihan Sulli tapi dia dah pilih Kwanghee."tambahnya sambil ketawa.

Haha. Tak dak keja post pasal KPOP. Kawan-kawan sila panggil saya Hafizah KPOP. Bahahahahahha. Even aku ni minat kat K-pop tak pernah pulak aku teringin nak buang kerakyatan aku macam Ayuni. Macam tak dak otak pun ada jugak minah tu. Ye lah. Actually aku pun pelik jugak why rakyat Malaysia kena Boo and baling sampah dekat Retis Korea yang buat show haritu. Tapi, maybe dierang ada alasan tersendiri kenapa dierang baling sampah bagai. So, ayuni. Kau tak payah la nak emo bagai. Malaysia mau jugak panggil Korea buat show kat sini pun kira bagus tau. Orang Korea tu. Mau ke panggil Retis Malysia buat show kat sana ? Mimpilah. 

Eh ? Tetiba masuk pasal Ayuni pulak. Back to MinHo.

Kesian kau MinHo. 

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment