Friday 5 April 2013

Hai

Assalamualaikum,

Lamanya tak conteng-conteng dekat belog. Last post pasal Drama Korean. Apa bendalah aku ni. 

Finally. I was like beban nak mampus kalau 24 hours asyik mengadap textbook. Kekadang terasa diri ini mahu menghadap pula Facebook. Namun keburukkanya sentiasa memainkan peranan. Thanks for remind me, Brain . Muahahhaha. Paham ke Grammar I. 

I maksudkan, bila I nak bukak fesbuk, my otak always remind that even you says dekat mama ," Ma, boleh tak nak bukak facebook, just for a minute". For a minute, definitely will turn to for a hour. Hahaha. It's Normal. Bila dah dapat bukak internet. Dengan pantsaya tangan I cepatnya menaip perkataan Youtube. Dan terus bertapa di situ.

Apa yang aku Tonton di Youtube ?

Kadang-kadang aku bukak Original Soundtrack Drama-drama korea yang aku tengah layan. Rarely I cari music video and mostly I cari manusia-manusia yang berbakat power nokharom buat cover. OMG ! I like it. Tambah-tambah tengok NanaSheme punya cover. My god ! Suara dia. Best gila. dan troublely (apa benda ni ?) I tengah menanti music video Sempurnakan Aku by the handsome Anuar Zain. 

Ramai orang tak percaya yang aku minat Anuar Zain since aku kecik. Masa tu lagu apatah. Ala yang MV dia ada perempuan rambut kerinting tu. Hah ! Start lagu tu lah. 

eh ? Tetiba Anuar Zain interframe. 

Nak story apa lagi ?

Nak apa lagi ?

 Nak cerita apa lagi ?

Apa lagi ?

.................................................

Oh. Marilah kita layan lagu Ingin Selalu by Lokman Aslam. 

Like seriously lagu ni sedih + Best + aku boleh feeling gila kalau dengar lagu ni.


Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment