Wednesday 11 September 2013

Ceritera selepas TRIAL

Assalamualaikum, 

Halooooo. Annyeonghasaeyo

Dah dekat berbulan Fyza tinggalbelogtak hapdet senatang benda pun. Haha. Halamak.....aku tak space ...Lantaklah. Yakni aku malas nak patah balik. Sila abaikan segala taipo....haaaaa tu diaaaaa eja typo pun gila translate sebijik bahasa melayu malas nak bekspace.

Bebudak akaun area Penang dah habis TRIAL. Freedom gila aku rasa sekarang ni. Macam kepala hotak sangat kan. Rasa macam dah habis Eshhhhppppemmmm atau nama saintifik lagi sains rumahtangganya ialah SPM. Gila kan. Nak pegang buku pun rasa macam nak muntah darah dah. Macam apa lagi.  Dekat tiga minggu  punya struggle tido lambat bangun awal. Padahal ADD MATH tadi macam kepala hotak jugak. Tak  boleh jawab jugak. Tulah . Penangan study last menet macam beruk makye. Apa bendalah istilah yang aku guna ni. Pepaham ja lah. Otak tengah gelong melong melelong sebab malas  tahap supasaiya, kamen raider, ultraman kosmos. Nak menaip ni pun rasa macam nak suruh mat bangla tolong taipkan, Tapi disebabkan lama tak menulis, ku gagahi jua...apakan daya....belog ku tulisan ku lah kan. 

So, whatassp people. After i discover belog aku nih.....lagu sudah tidak berbunyik. CBOX senyappppppppppppppppp. Tapi belog aku comel macam kak ton ton bak mak ayun dedek. Hahaa. Biarlah.

Selama ni aku bukak jugak belog, bukan tak bukak langsung. Cuma tak update ja. Setakat baca post dekat belog orang ja. Lepastu tutup...terus lepak kat youtube. You know what ? Kalau Youtube , Twitter, Fesbuk instagram semua tu ada coffe shop yangtersendiri. Aku konfemlah regular customer  Youtube. Youtubelah best. Macam-macam hado. Kau hado? Fesbuk pun aku dah deactivate sebab menyampah. Tak dak guna mia fesbuk. Dah jarang online pun . Baik delete terus kan, Twitter saya masih ada. setakat scroll TL setiap sebulan sekali mungkin. Nak tweet, itew rasa malu , segan , entah.. gila. Kekadang ja retweet . Tu pun macam haprak. I thought social network is the best. Rupanya main congkak dekat library sekolah lagi ohsem. WHAT ? Nak kata aku tak hot.....so WHAT ?


SPM lagi 2 bulan ja. Got to go now . Hahaha. Dok buat macam SPM tu esok ja got to go know hotak kau. Idea dah kering.


Assalamualaikum



IU



























No comments:

Post a Comment