Friday 5 October 2012

10 Fakta tentang......

Assalamualaikum,

Hafizah ni dah melampau tau. Exam week dia boleh jadikan the blogging week. Nevermind. Itu kisah saya. Nak tahu lagi.

Fakta tentang saya

* Nama saya Nurhafizah. ( Ini memang betul fakta tapi bukan point yang sebenar )

* I tipikal perempuan yang tak reti nak survive. Kalau hampa letak aku dekat paris ka, london ka, melaka ka, KL ka. Aku sanggup stay kat satu tempat tanpa berjalan sebab I takut sesat. I takut kena culik ( paranoid itu wajib bagi wanita  )

* Tipikal orang yang tak reti nak hidup kalau tak dak handphone. I selalu check I punya kredit kalau masa tu I tengah berada di dalam mall. Sebab takut kalau tersesat nanti prepaid tak cukup nak call mak ayah tanya dierang dah sampai mana.

* Tipikal orang yang suka shopping. I suka beli barang yang berfaedah, tak berfaedah semua aku borong ja.

* Tak suka study tapi mengaharapkan result yang gempak ( Siapa yang tak nak ?)

*Seorang yang suka berangan. 

* Aku suka cakap sorang-sorang. Saya tak GILA. I suka andaikan kalau I ada seseorang yang I boleh luahkan everything. Tak kisah lah I happy ka, sedih ka. Kadang-kadang saya bercakap dengan dinding kalau saya sorang-sorang dalam bilik. #jangan ketawa

* Seorang yang suka makan apa jua coklat. Eskrem coklat, kek coklat, coklat, tutti frutti coklat, ice blended coklat dan sebagainya.

* Seorang yang suka makan apa jua coklat. eh ? Bukan I dah  tulis ka ?

* Aku cakap aku dah tulis kan ? kan ?

* Teringin gila nak belajar main Piano.

* Seorang yang sukakan gadjet . Handphone, laptop, Tab bla..bla..bla.  Kalau boleh I nak ada Tablet sendiri. Nanti besar baru I belilah. Kalau mintak sekarang, bukan tablet yang I dapat, tapi penampor. 

* Suka makan. Kalau dekat rumah boleh dikatakan setiap jam I buka fridge. Kalau ada cokelat I rembat. Kalau ada agar-agar i sapu. Kadang-kadang hujan tak dak ribut tak dak tetiba ja I staring dekat bekas yang selalu kiterang isi coklat dengan harapan adalah seketul dua cokelat yang terselit. Rupanya hampeh. Rumah I sentiasa kekurangan stok coklat.

* Seorang yang suka menulis. Bukti, aku ada belog. Bukti yang kukuh.

Cukuplah dulu. Nama pun sepuluh Fakta. dah sampai dah tu sekian.

Bye !

No comments:

Post a Comment