Friday 12 October 2012

Fs.#11 Fall For You

Assalamualaikum,

Fall for You. Tiada maksud tersirat. It just a tittle for my fav song a long time ago. Meh, nenek tolong bacakan buku Cinderella. I've never fell the moments actually. Hehe.

Okay. STTP, i'm just godek-godek the Famous Youtube. The best site ever. Lol. So, i search la pasal detu buat cover untuk lagu ni lah....lagu tu lah. Finally i jumpa satu, i don't know whether dierang ni couples or what. Tapi, sweet gila. U know ? Nak tengok video cover yang attract me tu 

Here <------- with the tittle Bagai Pinang Diblender Ku Pinang Kau Dengan Bismillah.

Silalah klik. I tak bagi link hantu aih. I mean bila kita klik link tu then keluar hantu. Lemah semangat. Benci tau ! Gedik. 

So, lepas tu I straight to dia punya Youtube Channels. Then, i found the !@#$%^&*() amazing punya cover from him,

HERE <-----



BYE !

update sebab masa free banyak sangat. hehe.

No comments:

Post a Comment