Friday 7 December 2012

Dari 4G ke 6G. Still Not Enough ?

Assalamualaikum,


Yes. Masih belom cukup. Not enough. Tak cukup. Not enough dan Tak cukup. Paham  ! Bahahaha. * Gelak sopan mintak kaki*. 

A months ago papa I dah tukar from celcom ke P1. Fuhhh . Sangat berpuas hati dengan Mbps nya. Katanya unlimited. Senang saja meloading itu dan ini. Mendownload lagu dan sebagainya. ( Drama korea ja I tak berani nak download lagi.) :p

Namun hal yang demikian , salalunya kuotanya akan direload ikut tarikh. kan ? Tarik reload kiterang ialah every 16. Masalahnya, kuotanya dah habis. Tahu ! ada lagi more than a week untuk sampai ke tarikh 16 haribulan. Canchubelievit. 

Tapi.....

Mbpsnya tidak pula berkurang. Masih laju. Malah seperti biasa. Kalau dulu I guna celcom kan, bila kuotanya dah habis maka linenya pun akan menjadi slow yang teramat sangat. Tapi tidak pula dengan P1 ini. Daebak !

Tetapi...( hamboi banyak sangat tapinya )

P1 customer care menghantui ku dimana jua. This is not best bro. Kemana saja I pergi or sites mana saja yang I click mesti dia akan keluar P1 customer care di tepi-tepi umpama iklan yang mahu anda bertukar ke P1. atau di atas sebagai *header* sesuatu sites. Menci. Nak bukak fesbuk pun susah. Nak blogwalking pun payah. Haiya.

Semalam, my dad sedikit bengang dengan servicenya. Maaf P1. Tetapi servis anda sangat lambat. Bila bukak your sites (P1) dekat bawah tu ada tulis yang you are online. And the function is macam customer boleh chat dengan mereka, to complaints or apa-apa je lah. Bila kiterang bagitahu problemnya tidak pula dijawab. Apakah ? My dad cuma nak tanya why nama my dad dierang salah eja. That all. Tapi tak jawab. Bila call almost half an hour baru boleh dapat. *aku pulak yang emo* haha. 

Takpa-takpa. Saya masih berpuas hati dengan kelajuan line anda. 

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment